3/29/2012

I don't know



Huh, miten helpottunut olen nytten, kun kokeet ovat ohi! On sellainen juhlafiilis nytten, tekis vaa mieli laittaa musa soimaan ja laulaa ja tanssii sen mukana. :) Onko teillä tämmöisiä tuntemuksia joskus?

   Olipas päivä taas! Koulussa, miten hauskaa mulla oli taas pitkästä aikaa, varsinkin liikunnassa. Jouduin sit lähtee hiihtää viel tänää liikkatunnil ja hauskaa olikin, kun mä ja mun ystävät yritettii päästä jäisii mäkii ylös. Meinas kyl hermot mennä ja mustelmiiki suunnillee tulla, mut nauru senkun ei loppunut! :D
   Koulun jälkee meninkii sit suoraa kotii, ku väsytti sen verran ja kurkkukin kipee on, etten jaksanut lähteä tanssiin. Tarkoitus oli lähtee kameran kans ulos, mut siitähän loppui sit akku, et piti jättää se latauksee. Kyllä oli taas  hauskaa kamujen kans ja sekä syvällisii keskusteluita parisuhteistamme.

Huomen ois tarkotus leipoo suklaakakkua, josta tulis sit ohje ja kuva tänne! :) Huomenna siis kuvia enemmän ja suklaakakku!♥

Nyt kuitenkin painun pehkuihini. Öitä<3



Tänään minulla oli päällä: tuubitoppi Only, pitsitoppi Lindex, farkkupusero VeroModa, lekinssit H&M, farkkusortsit (itse tehdyt vanhoista farkuista) & kaulakoru Rodos


Löysin viime kesänä Rodokselta ostaneeni avainkaulakorun. Oon niiin rakastunu toho nyt, et oon pitäny sitä joka päivä<3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!