6/03/2012

désolé !



ANTEEKSI! En ole ehtinyt kirjoitetta melkein kuukauteen! :d Olen siitä hyvin pahoillani. Kevät on ollut todella kiireistä aikaa minulla. Nyt kuitenkii kesä on alkanut ja aikaa riittää enemmän kuvailuun ja kirjoitteluun.



Nyt aluksi voisin vähän kertoa tapahtumistani. Aluksi olen sinkku, kyllä kuulitte oikein melkein puolen vuoden seurustelun jälkeen, mutta tämä puhe jääköön tähän. :)
   On tapahtunut myös erittäin iloinen asia. Minusta tulee kummi ! Ja ristiäiset olisivat aivan pian ja niistä sitten tulen laittamaan kuvia tänne.

Siinä ois sulonen tuleva kummityttöni<3 !
  
 Kun nyt muistelen näitä muutamaa viime viikkoa, jolloin en ole ehtinyt postata, niin ne ovat olleet täyttä kaaosta. Tiivistettynä: juoruja, riitelyä, itkua, poikia, NAURUA, tekstiviestejä... 



Olen nyt kiinnostunut tekemään video-päiväkirjaa. Se on paljon mielenkiintoisenpaa ollut purkaa tunteitaan, kun päiväkirjaan kirjoittaminen. Ymmärrän myöhemminkin, minkälaisia tuntemuksia mikäkin päivä minulla on ollut. Ehkäpä tulen joskus tekemään tänne video-postauksen. Sitä siis odotellessa.

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!