8/12/2012

We were supposed to see, but we don't see

Tiiättekö sen tuntee, ku ette millää oota jotai ja ootte muutekii vähä maas? Mulla on iha just sellane tunne nyt. En oota yhtää tota koulun alkuu tiistaina, mielummi jäisin viel kotii ainaki viikoks, mut ei se käy päinsä ja sit mua on alkanu vaivaa jo syys masennus. Ilmat vaa kylmenee ja pimempääki alkaa tulla kauhee aikasii. Iha parin muutaman päivän aikana oon joutunu laittaa iha villapaijan kotonki päälle ja villasukat jalkaa. No, ootan kyl syksys taas kerran niitä ihanii värei lehdis ! :) Mut muuta en sit ootakaa yhtää..mut ehkä me taas tää syksy pärjätään lopuks ilomielin ! Eikö niin? :)

Tänää oon iha johoki n.19.30 makoillu sängys ja ollu koton, ton miun syysmasennuksen takii. Ollu vähä sellane olo, et voisin vaik tulla kipeeks, mut sen näkee sit tulevina päivinä. Mut siis puol kasi lähin moikkaa Marii ja sen kans sit lähettii käväsee linnotuksen yös ja tuliha se minnaki sit myöhemmi messii ja tuliha se Lord Est:ki nähtyy laval ;D Muutama kuva sielt linnotuksen yöst huomen. :)








Olin tässä muutama päivä sit Ellul pitkästä aikaa ja Minna oli messis myös. Tytöt sit päätti kokeilla mun uutta digikameraa, jota ois tarkotus tulla kantelee laukus (ku tää järkkärini ei sinne oikee haluu mahtuu).

Lord Est 




Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!