1/19/2013

I am strong, even if what you say

Tsauu! Tää on tällänen pikkunen postaus teille, mis kerron, mitä kuuluu ja näin. :)

Mun tää viikko... (Miten mä ees kuvailisin teille.) Helpoin on varmaan sanoo, et viikko on menny tosi väsyneenä ja päiväuniakin on tultu nukuttu paljon! Koulussa samat tylsät oppitunnit joutunut kestämään ja salillakin on muutaman kerran tultu käytyä. 
Tänään mulla ois tavotteena siivota huoneeni... (Kuinkahan monta tuntia siinä menee?) Alunperin olin ajatellut tänään katsovani hyvässä seurassa leffoja, mutta tää suunnitelma nyt ehkä muuttuu. Kuitenkin, jos sitä lähtisi nyt suihkuu ja siivoomaan, sen jälkeen voisi sitten lähtee kuvailee ja käväistä kaupungilla. Myöhemmin siis varmaan uutta postausta sitten :)

HUOM! Kamerani ei ole minulla käytössä ollut pariin päivään akun loppumisen takia. Seuraavaa postausta siis viimeistään tulossa 30.1. keskiviikkona!



8 kommenttia:

  1. kiva blogi!:)
    käythän kattomassa munkin ja liity lukijaksi jos tykkäät:
    http://u--know--my--name.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vau! oot kyl tosi kaunis :)

    www.tiia-liina.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. oot tosi nätti! :) ja muutenki kiva blogi!

    www.tiia-liina.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kivoja postauksia sulla, liityin ja odotan innolla uusia kirjoituksiasi :)

    http://nnneaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, yritetän useasti postata, että lukijani saavat luettavaa. :)

      Poista

Thank you for your comment!