7/27/2013

And we can't get back yesterday



Mitä!? Kello on jo 18.30 ja meikä makoilee sängyssä ilman minkäänlaista kiirettä mihinkään!? Tämä on uutta, sillä yleensä olen jo kahden aikaan päivällä ihan tuskissani, miten oikeen tuun taas ehtimään sovittuun aikaan pihalle. On mukavaa ettei ole mitään kiirettä tai sovittuja tapaamisia, mutta näin kauniilla ilmalla ei millään haluaisi olla yksin kotona! 
Olen niin kyllästynyt, että olen lukenut tuon Cosmopolitanin jo kaksi kertaa tänään läpi. :D Samalla tän päiväisen mahtavan salitreenin johdosta päätin antaa itseni vähän herkutella jäätelöllä ja muutamalla karkilla. (Nam!
Koska tätä aikaa mulla kerrankin sattuu olemaan, päätin tulla teille luomaan tänne muutamia postauksia valmiiksi. Jos näitten postauksien tekemisen jälkeen joku, vaikka soittaisi mulle ja pyytäisi ulos. (Ainahan saa toivoo..)


Mua ei oikein kauheasti ole täällä blogini puolella oikein näkynyt nyt kesällä. Jotenkin inspiraatio on ollut nyt poissa (tai jospa se vain johtuu laiskuudesta ja siitä ettei tietokoneen seura ole kauheasti houkutellut) ja kamera ei ole kauheasti ollut, missään mukana (tai ainakaan sitä ei sieltä laukun pohjalta ole kauheasti tultu kaiveltua). 
Itse odotan jo vähän koulun alkua, koska tiedän blogini heräävän taas eloon silloin. Eli äläkää huolestuko vielä! N. 2 viikkoa ja blogillekin pitäisi alkaa aikaa löytymään. :)


2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla, mut opettele käyttää pilkkuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole maailman paras äidinkielessä ollut koskaan, mutta yritän olla mahdollisimman tarkka nyt tulevaisuudessa näiden pilkkujen kanssa. En kuitenkaan voi luvata koskaan ettei minulle enään tule kirjoitusvirheitä, koska niitä tulee varmasti vielä. Yritän kuitenkin panostaa oikeinkirjoitukseen tulevaisuudessa :)

      Poista

Thank you for your comment!