8/21/2013

Why we can not always succeed?

Nyt ei oikeen mulla suju kyllä tää yhtään. Oon siis tekemässä teille video -postausta (tai yritän tehdä), mutta tästä ei tule kyllä yhtään mitään! :D Oon jo ihan turhautuneena täällä, mutta silti jatkan yrittämistä, jos vaikka saisin yhden kelposen otoksen tänne teille ilman hysteerisiä ilmeitä ja nauruja. Katsotaan myöhemmin jospa tänne ilmestyisi teille jotain video matskuu (naurun kanssa tai ilman).


JOSSAIN MUA SENTÄÄN ONNISTAA! Postista tuli viimein tilaamani English for Practical Nurses -englanninkirja. Vihdoin pääsen ihan kirjasta tekemään tehtäviä, eikä tarvitse enää monisteisiin jotain tuherrella. Toisaalta, miksi oikene intoilen jostakin englanninkirjasta, koska englannin kieli saa minut jopa vähän ahdistumaan, koska en oikeen hallitse englantia. :D Tai kyllähän minä puhetta ymmärrän ja tekstiä, mutta puhuminen tai kirjoittaminen ei suju yhtään! No, mukavaa kumminkin, että toi kirja tuli viimein. :)


2 kommenttia:

  1. Se (EFPN) on mun mielestä kiva kirja jos niin voi sanoo koulukirjasta :'D Siinä kirjassa on kaikki niin oleellista ja semmosta mitä tarvii oppia eikä siinä oikeen mitään turhaa löydykkään, joten ei ainakaan koskaan tuu "turhaan" tehtyä tehtävii. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mitä oon nytten tota kirjaa selaillut, niin se on kyllä tosi hyvä, että mitään turhaa siinä ei ole. :)

      Poista

Thank you for your comment!