7/18/2012

Rain, it's like a tear, whose somebody cries

Sataaa sataaa ropiseee.... Toi sää alkaa kyl pikku hiljaa masentaa. Kokoajan vaan sadetta ! Siispä sateen takia en oo oikee ulos päässy kuvailee. :( No, oon kyl ilone sinäänsä, et sataa sillo, ku mä oon töissä tienaamas ! :) Oon siis Lappeenrannan Scandic -hotellissa töissä, pääasiassa aamupalalla eli keittiössä tulee paljon tehtyy töitä. Tykkään kyl taas olla tänäkin kesän siel töissä ! Tarjoilijat, kokit ja muut työn tekijät on tosi mukavia, työ on sinäänsä aika helppoo ja ei nyt niin inhottavaakaan + saa syyä aivan äly mahtavaaa ruokaaa♥ eli ei paha yhtää. (: Jos ootte nyt perjantain aamusin tai ennen klo 14 Lappeenrannan kaupungissa, tulkaa ihmees moikkaa ja syömää äly hyvää ruokaa.
Oon nyt vaa nää päivät viettäny töitten jälkee koton löhöillen. Kuvailtuu on tullu aika tosi vähän nytten, mutta ehkäpä sade lakkais ja pääsisin ulos vähä kuvailee. Keksin myös mulle syksyks takin tai oikeastaan näin sen ku kiertelin kirppareita ja että mä rakastuin siihen heti. Aattelin käydä ostaa sen tässä ihan lähipäivä, saatte sitten nähdä mistä tulee mun syystakki. Oisko veikkauksia, mitä oon löytäny?

Lupailin teille niitä kuvia kirppari löydäistäni ja tässä niitä ois. :)

leoparditoppi, Ginatricot; kirppikseltä 2,50 € 

ruskea tekonahka laukku 2 €

puolipitkä paita, Ginatricot; kirppikseltä 3 €


Sit vähän tän päivän kuvii.






Toi viimoinen paita on alhaalta minusta vähän iso, siksipä aattelin vähän kaventaa sitä. Mitä mieltä ootte löydöistäni? :)



Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!