10/23/2012

How deep is your love (You should know!)

Mitä mä oikeen sanoisin? Ekaks varmaa voisin pyytää teiltä lukijat anteeksi, tässähän on nimittäin jo yli viikko vierähtäny, ku oon viimeeks tänne jotain postannu.
   Mun viikko on menny nyt torstaista eteenpäin syyslomaa vietellessä, joka meni vaa kavereitten kanssa hengaillessa ja treenailemalla. Tai ainakin siltä musta tuntu, et se ois menny pelkästää salil ja kamujen kanssa, mut eipä se pakol menny:D (Vai mitä mieltä ootte kamut?)
Tänää mulla loppu siis syysloma ja ette varmast arvaakaa kui hankala oli aamul päästä sängyst ylös ja lähtee kouluu...(ois tää loma voinu viel jatkuu ees muutaman päivän). No, mut pääsinpä sit lopulta sängystä ylös ja lähettyy kouluu. Koulun jälkee mun päivä menikiin aika tylsästi tiloilla.
Hei, te lukijat oisko ideoita isänpäivä- lahjaksi isälle jotai? Kun sekin tässä lähestyy, jo pikavauhtii.





Mulle iski nyt jotenkii todella outo tunne. Päässä vaan pyörii paljo asioita ja mistään ei meinaa ottaa mitään selvää. Väsymystä?

Anteeksi vielä kuvien laatu, järkkäri on siis nyt viety multa (rakas veljeni siis) ja mun digikameral ei oikee tos ilmas saa enää kovinkaan hyviä, mutta yritetään nyt pärjätä vähä aikaan:d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!