10/15/2012

I can not feel my body at all. Someone could come and save me entirely.

Coyboyhoydy! Mitäs teille kuuluu? Ite oon viettänyt ihan hyvän viikonlopun kavereitten kans hengaillen. Oon päässy puhuu nii monist asioista monen ihmisen kanssa, mistä oon halunnu puhuu. Eile (sunnuntain) päätin sit lähtee yksin leffaan. Joo, moni varmaa aattelee, et miks yksi ja eiks yksi ois vähä outoo.. Mut se oli iha kiva kokemus, vaikka tuntuki aluks aika oudolta + leffakin oli aiva huippu. Suosittelen tanssista pitäviä menemää kattoo Step up: Revolution ! Sain niin paljon ideoita, miten kehittää omaa tanssiini ja muitakin hyviä ideoita. 



Tänää en oo jaksanu tehä yhtään mitään koulun jälkee. Mun piti lähtee kuvailee metsää, mut enpä sit saanu aikasiks lähettyy. Sohva ja lämmin peitto houkutteli vähä enemmä, ku sumune ja kylmä, kostee ilma:d Lopuks mä sitten heräsinkii jossain vaihees sohvalta ja tajusin, et oon nukahtanu ja nukkunu noin 2 tuntii. Jospa kuitenkin saisin huomen aikaseks lähettyy vähä kuvailee, ku tää mun kuva saldo tänne on ollu nyt muutaman kerra aika huonoo D: Mut kuitenkin nyt heiheihei ! 

1 kommentti:

  1. sun blogi on kiva ! :) liityn ;)
    ps. http://ilonayksinkotona.blogspot.fi liity säki ;)

    VastaaPoista

Thank you for your comment!