10/09/2012

Mun sydän ei toimi enää niin kuin ennen. Ei, se ei toimi enään niin kuin sen odotetaan toimivan.

Tässä teille muutama mun tän päivän ottama kuva.


Toivonko kipinä syttyy taas? Ei, sitä ei tainnut olla ollenkaan.




Heräsin tänää sitten kivan aikaisin, vaikka olisin saanut nukkuu pitkää (joskus tossa klo 8 aikaa). Pyörin sit siin tunnin sängys ja yritin saaha uuestaan unta, mut ei se uni siiin tullu, vaik väsytti ihan kauheest ! Arvatkaa kui ärsytti. Silmii on särkeny koko päivän, ku ne haluis vaa nukkuu..mut eipä sitä unta oikee haluu tulla. Päätin sit viisaana blondina (siiis piiloblondina) lähtee scoballa käymään kaupassa ostamassa jäätelöä, ku teki nii paljo mieli. D: No, eipä ollu kovin hyvä idea se. Tuntuu, et sen jälkee oisin nyt viel kipeempi. Ei oo yhtää voimii oikeastaa mihikään. Ja huomenna ois ehkä hyvä mennä kouluukin. Mut sinäänsä mulla olis liikkaa ja no siel en tekis mitää ja sit mentäis äikäs kattoo teatterii jotai (siis jos nyt en iha väärin muista?).

Illemmal meinaan pistää ehkä mun elämää muuttavan viestin (jos saan kerättyy itteeni ees vähä rohkautta ja voimaa). Siitä sitten, ehkä huomenna paljon tarkemmin. Nyt mä lähen syömään jotain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!