10/06/2012

Nyt on aika juosta katoksen alle sateelta suojaan

Mustat pilvet, väritön maisema ja syyssateet, tää on sitä musta surullista syksyä. :( Taivaal ei näy vilaustakaan auringosta tai kirkkaan sinisestä taivaasta. Päivät ne on vaan sataisia ja taivas pysyy tummana. Ärsyttävää !

Joku teistä varmaa keksii syksystä moniakin hyviä puolia, mut mä yksin kertasesti en keksi niitä kovin monta. Syksy on jotekii tosi surullista ainaa miusta. Varsikii tumma sää ja sateet saa miut todella väsyneeks ja surulliseks. (Ei haluu millää lähtee ulos lenkille sateet takii, kavereita kin on hankalampi välil nähä, ku kukaan ei haluu tulla sateel mihikää.)
   Ja joka syksy mulle iskee aina jossain vaiheessa syysmasennus (onneks se on tänä vuonna jo ollu, mut toivotaan ettei se iske viel uudestaan, ku onha tätä syksyä vielä jälkellä).

Oon nii kesä ihmine, et voisin aina varmaa asuu jossai lämpimässä. No, kai mulle joskus tulis sellane fiilis, et haluun lumilautailee ja lunta jouluks ! :)





Mun päivät on menny vaa töissä (tetissä, joka loppui nyt perjantaina :( todella surullista, oisin voinu jäähä pidemmäks aikaaki) ja sitten vaa koton rentoilles ja salilla. 
   Tänää kun kerrakin aurinkokin suostuu paistaa ja taivas on kirkkaana, ni voisin lähtee pitkäst ainkaan ulos kuvailee kunnolla kaikenlaisii syksysii kuvii ja muuta sellasta. Mut nyt mä lähen valmistautumaan vatsapakara -tunnille. Eli näkyillään ja hyvää lokakuuta kaikille! 


Ps. Ja mun varmaa pitäis pyytää anteeks, ku en oo pitkään aikaan kirjottanu mitää, mut ehkä nyt taas ku koulu jatkuu tetin jälkee, aikaa riittää paremmin:) JA NYT TAAS CANON MULLA KÄYTÖSSÄ ! (Mun Canon oli siis veljellä aika kaua aikaa lainassa ja nyt sit viimein sain sen takas itelleni.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!