9/29/2012

Jos teit ei olis, mä en ois muuta, ku tuhkaa ja mustaa

Oon jo pitkään aatellu tehä kaveripostauksen ja nyt sen viimein sain sitten aikaan! Kerron nyt vain kahdesta mulle tosi läheisestä ystävästäni. Älkää siis kuvitelko, että nämä olisivat ainoat minulle tärkeät ystävät ! Nimittäin niitä rakkaita/tärkeitä löytyy paljon♥



ELISA♥

Elisa lempinimeltään Ellu on ollu mun elämässä vasta muutaman vuoden.
   Tutustuin Elluun jo jalkapallo ajoillani tai oikeastaan tiesimme vain toisemme jotenkin, koska emme paljon puhuneet silloin. Paremmin tutuistuimme vasta yläasteella, kun päädyimme samalle luokalle. Hänestä tuli aika hetkessä tärkeä ihminen minulle.

Elisa on luonteeltaan iloinen, hauska, helposti ehdotuksiin mukaan lähtiä, luotettava ja aina positiivinen. (Mutta jos tälle neideille, joskus sanoo jotain väärää saattaa pientä kiukun puuskaa kuulla!)

Muistoja♥

Meillä on yksinkertasesti ihan hirveen paljon hyviä muistoja (Rhodos, kokkaukset/leipomis kerrast, miun naurukohtaukset yöllä, mein alien tyypit,..) niin, en kyllä osaa sanoa, mikä ois paras (: <3 






MINNA♥

Minna (eli mulle Minnuska) on kyl omalaatunen muija, mitä en kyllä koskaan vaihtais toiseen!

Tähän neitiin mä tutustuin jo ala-asteella. Uskokaa tai älkää me vihattiin koko ala-aste ajan toisiamme ylikaiken :D Mut yläasteelle tultuamme meijän välit parani ja kasilha meistä tuli sit parhaimpii ystävyksii.

Minnassa on ihanaa, kun sillä omallainen luonteensa eli se on sellane ihana pieni pervo, aina vauhdissa olija, yleensä aina iloinen, hyvä kuuntelija <-- jos ei satu olemaan levottomalla päällä :D, luotettava ja vaikka tän neidin kanssa onkin välillä vähän eri puraa (sana harkkaa/kinaa) niin mä rakastan silti häntä yli kaiken! ♥

Muistoja♥

Sun kanssa mä oon kyl saanu nauraa monet kerrat niin paljon, et oon saanu ne kuuluisat "vatsalihakset". Meil löytyy ja syntyy kokoajan melkein tosi ihanii muistoja. (Koska mein pienet kämmäykset, omat reitit, eräjormailut, sängynpeitto ajelut, mäkki,...).



Molempien kanssa toivon paljon vielä hyviä muistoja lisää♥ ! Ja tietenkin muittenkin ystävien kanssa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!