10/30/2012

This is not my day

Viimein! Mun päivä ei siis oo yhtää menny putkee. Yksinkertasesti mikään ei oo onnistunu tänää..:d 
   
Kaikki alko heti aamusta, kun mun herätyskello ei sit halunnu soida. Tuli vähän kiire valmistautuu ja lähtee kouluu. No, siinä kävikii sit nii, et myöhästyin koulustakin. :d (ei hyvin pyyhi, ei) Seuraavaks saanki käteeni matikankokeen. Tittitidii..7 sieltä tuli. (Älkää käsittäkö väärin, ettenkö ois ilone, että sainkin noin ison numeron, koska tää oli geometriaa, jossa olen älyttömän surkea! Mut siis ku mun koulu taso pitäis mennä ylöspäin, eikä alaspäin ja mun matikkahan on siis 9. Täst numerosta kuitenkin oon ylpee, vaikka opettaja ei tainut:D) Sitten mun pää alko pikku hiljaa mennä räjähtämispisteeseen mein köksäntunnilla (syytä en kerro, mitä siis siellä sai mut ärsyyntymää) +päänsärky. 
   Kotiin tullessa päätin sitten heti napata kameran käteen ja lähtee ulos vähä metikköö kuvailee. Kuuluvaan kauheest räpsräps, ku kuvia otin joka paikoista. Ja sit mä viimein kaiken jälkeen päätän lähtee kotiin ja samalla kattoo kuvii, mitä tuli otettuu ja.. kamera ilmoittaa ei muistikorttia. Kyllä vain te muutkin kameran käyttäjät varmasti tajusitte, että niitä mitään kuvaa ei tallentunut mihinkään. Sillo mua alko kyllä ihan kauheesti suututtaa ja ärsyttää! No, ai tää viel tähä loppunu;TV ja kännykkä temppuilivat ja sit mun urheiluhousut oli kateis. Löysin housut lopulta löyty ja meikä pääs lähtee salille vähä purkaa kiukkuaan. 
   Sali käynnin jälkeen mulla on ollu tosi hyvä olo ja mitää ei oo enää käyny:) Toivottavasti mun päivä ei iha menis samallai kuin tänään.







Joudutte nyt tyytymään mun maanantai koulumatkalla napattuihin muutamaan kuvaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!