11/03/2012

We'll be coming back

Oon niin onnelline nytte. Ensinnäkin mun selkä oli 4 päivää putkeen niin kipee, et hyvä ku sängystä koskaan pääs ylös. (Piti suunnillee kiepauttaa joka aamu itteni sängystä lattialle:D) Toiseks mun rakkaat ystävät, perhe ja yks tietty jätkä on saanu miut tosi onnelliseks nyt.

Kuitenkin, mun päivät on menny aika päälle koulussa, no oon mä kerran salil käynyt (ja siitä toi selkäkipu tais alkaakin, mikä sit pahentu koulun liikkatunnilla..), sit torstai mulla meni koulun jälkeen Minnan kanssa breakdance:ssa. Moni jätkä aattelee (tai oikeastaan monen mielestä) breakdance ei oo tyttöjen laji tai ei sovi tytöille, mut se ei tosiaakaa oo noi! Ite tykkäsin ainakin ihan hirveesti ja aattelin jatkaakin sitä. :) Perjantai mulla meni siivoilessa, sekä Niken ja tyttöjen kans oleillessa meillä. Tytöt jäikii meille yöks ja tarkotuksen oli siis kattoo koko yö leffoi, mut yllätyksenä päätettii mennä jo aika aikasii pehkuihi. Tää lauantai on mulla menny iha vaan kotona löhöillessä. 

Huomenna ois tiedos aamul töihi meno eli se ois mulla nyt nukkuumaan lähtö. Hyvää yötä! :)


Kyllä, hän on pikkuveljeni eli mun ja isoveljeni kutsumanimeltä apina!




3 kommenttia:

  1. löytyis haastetta siulle täältä! :) http://s-headoverheels.blogspot.fi/2012/11/challenging-you.html

    VastaaPoista
  2. Ihana viimeinen kuva ja sulonen pikkuveli:3

    VastaaPoista

Thank you for your comment!