11/21/2012

Ihan kun musta puuttuis palanen, mä siis taisin kadottaa sen johonkin



Mun alku viikko ei ihan lähtenykään normaalisti, miten olin sen aatellut lähtevän. Mulla tuli sunnuntaina kurkku kipeeksi ja maanantaista lähtien ei ääni oikeen oo halunnut kunnolla tulla. D: Mun mielestä se kuulostaa tosi kauheelta, ku yritän saada sanottua jotai, mut joittenkin mielestä se kuulostaa aika jännältä, jopa hassun hauskalta. Nyt kurkku ei ole enään oikeastaan kauhean kipeä, mutta ääntä ei kyl edelleenkään haluu oikeastaan yhtään tulla.
   Arvatkaa kui vaikeeta tänää oli (ku menin kouluun) olla puhumatta oikeastaa mitää. Mä oon niin puhelias ja äänekäs ihminen, et tää ei ollu mulle vähä vaikeeta, vaan se oli tosi vaikeeta! Mut pakko oli vaan olla puhumatta oikeastaan mitään, et äänihuulet saisivat levätä. Toivotaan nyt, että ääntä alkaisi pikku hiljaa enemmän lähtemään! :)

Mulla alkaa taas nyt tää hilvee kokeesen lukeminen (varsinkin maantietoon, koska joulutodistukseen tulee sen päättönumero). Se olisi noin 2 viikkoo lukemista ja kokeitten tekemistä. Tylsäää....:d
   Töitäkin mulla riittää melkein joka viikonloppu, tulevanakin viikonloppuna olisi iltavuoroit perjantaina ja lauantaina. Vaikka välillä ei oikeen huvittais mennä töihi, vaan haluis mielummi tehdä jotai muuta kivempaa, mut sit ku muistaa, että palkkaa tulee ja nää muut työntekijät on tosi mukavii, ni tottakai sit menee kyl töihin tienaamaan. :) Välillä on vaan tosi harmillista, ku jää pois bileistä ja muista juhlista, sekä ei voi aamuvuoroo mentäessä nukkua pitkää. Kuitekii oon tosi onnellinen, et mulla ees on töitä!

Kävin tässä viikonloppuna mun kummin ja kummityttöni luona. Kyllä, se kummitytteli oli taas iha kauheesti kasvanu ja oppinu uutta. Ja tuli kyl huomattua, et äänekäs pimu on. Tulee näköjään kummiinsa! :D Siinä sitten syötiin ja puhuttiin kummin kanssa viime tapahtumista ja monesta muusta. Kummi taas kerran neuvoi mua ja kertoi omia mielipiteitään ja kokemuksiaan erilaisista tilanteista ja tapahtumista.


1 kommentti:

Thank you for your comment!