11/27/2012

Pikku hiljaa alkaa väsyttää tää mein välit kipeenä

Alkaa jo pikku hiljaa ärsyttää tää jotkuva kipeenä oleminen ja lääkäreissä ramppaaminen. Kyllä vaan meikä on siis taas kipeenä. Mun päivät on menny siis kipeenä, kokeisiin lukien ja viikonloppu meni ilosuin, vaikka töissä olinkin. Mulla on tällä viikolla ja viikonloppuna ollu kauhee lukeminen päällä, koska näitä kokeita on nyt aika paljon tulossa. Onneks joulu jo häämöttää mun silmissä! ;) Entä teidän? Oon saanut nyt vähän "ennekoon" yhden joululahjan. Voitin siis EMSONiTE -blogin arvonnasta Miira C:n nimiseen kauneushoitalaan 20 € -lahjakortin. Kiitos siis siitä!:) Tämä lahjakortti tulee kyllä hyvään käyttöön.

Mulla ei nyt oikeen oo mitään uutta kuvaa teille, mut tässä nyt tällänen.


8 kommenttia:

  1. Kiitos paljon! :) Kuva on kesällä otettu ja ehkä hieman nyt ulkonäkö on muuttunut.

    VastaaPoista
  2. Voooi, oot kaunis! :--)

    camera-dreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Söpö blogi, liityin (:

    http://kiiansims3.blogspot.fi/
    > simsblogi
    http://uglygirlprettydress.blogspot.fi/
    > lifestylee
    http://uglygirlprettypixels.blogspot.fi/
    > gosumuotia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Käyn kurkkaamassa noi linkkittämäsi blogi

      Poista
  4. Ihastuin jotenkin sun postauksiin-harmi että sulla on näin vähän lukijoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät :) No, onhan se vähän harmillista, mutta minulle on tärkeintä, että edes joku lukee blogiani. Ei se lukijoiden määrä.

      Poista

Thank you for your comment!