11/11/2012

I'm in here, I'm trying to tell you something. I'm sorry if I've done something wrong.


Tässä ois muutama kuva mun puhelimesta. Osa on aika vanhojakin, mutta toivottavasti kelpaa täks kerraks. :)

Ylin kuva vasen(eli 1.kuva): Mun tän talven uus rakastuminen ruokaan! Siis omenanlohkoja sekoitettuna kaneliin ja pieneen määrään siirappia. Sen jälkeen ne sitten onkin paistettu (koska oon siis raa'alle omenalle allerginen, joka on tosi harmillista, koska tykkään ihan kauheest omenoista!). Sit oon vaa ne laittanu maustamattomen jugurtin sekaan. Aivan ihanaa♥!
2. kuva (ylin oikealla): Daved Guetta Weekendistä eli elokuuta 2012.
3. Jotai mun kuvailuu peilin kautta, joskus veikkaisin syyskuussa tai elokuussa. En oo iha oikee varma millo mä tälläsen kuvan oon napannu:D
4. Otettu joskus keväällä jo. Näitten korkkareiden perää oon jo kuolannu ensinäkemästä lähtien! Ja  enpä sitten koskaan saanut näitä ihanuuksii ostettuu ja nyt ne onkin, sit poissa myynnistä:( Jos joltain löytyy nää kokoa 36 ja haluis myydäne, ni viestii mulle! 
5. & 6. Rippimekon löytämisen jälkee alko sit se duunaus vaihe (eli pitsin lisäys jonnekin mekkoon). Ja tässä sit vähä kokeilen, mihi se pitsi ommeltas. Lopuksi päädyin kuitenkin tohon 5.kuvan valintaan.
7. Ostin elokuus sitä Weekend -festarii varten tollasen armeijatakin (tai oikealtaan nimeltään siis kenttäpaita).
8. Koristelin vähä takkii lisäämällä siihen joihinkin kohtiin timantteja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!