11/16/2012

Toivoin, et oisin voinut olla se, joku onnellinen ihminen





Help, I have done it againI have been here many times beforeHurt myself again todayAnd the worst part is there's no one else to blame




Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, I'm needyWarm me up and breathe me


Ouch, I have lost myself againLost myself and I am nowhere to be foundYeah, I think that I might breakLost myself again and I feel unsafe




Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, I'm needyWarm me up and breathe me


Be my friend, hold meWrap me up, unfold meI am small, I'm needyWarm me up and breathe me




Mitenkö mulla menee? Oisi kiva nauraa ja sanoa hymysuin: "mahtavasti". En kuitenkan ihan pysty siihen. Tää marraskuu ja joulukuu on aina sitä ainakaa, kun kokeita vaan tuntuu olevan jatkuvasti ja ne ei tunnu millään loppuvan. Kun taas nyt rakkaudessa mulla potkii ihan hyvin, ni kaverien kans ei taas tosiaakaan mene hyvin.  Lääkärissäkin on käyty, kun mulla on nyt tai oikeastaan jo viime syksynä alkanut ahdistaa melkein aina kun liikun paljon (mulla on siis ihan hyvä kunto, kun aika paljon tykkään liikkuakin, mutta oon saanut nyt jonkin verran sellasia kohtauksia, että hengitys on alkanut vinkua ja henkeä en oo saanut). Nytten sitten tutkitaan, mikä mua oikeen vaivaa. 
Mua vähän harmittaa, että olin kauan oottanu, että Twilight Aamunkoi osa 2 tulee elokuviin ensi-iltaan (koska tiesin, että tämä ensi-ilta tullaan näyttämään yöllä). Olin aluksi menossa, mut nytten jouduin sitten harmissani jättämään ensi-illan väliin lähi tapahtumien ja muiden asioiden takia. :( No, pitää mennä se sitten katsomaan joku muu päivä. 
HYVÄÄ MARRASKUUTA KAIKILLE JA TOIVOTAN ILOISTAMIELTÄ KAIKILLE KOKO LOPPU KUUKAUDEKSI! :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!