12/30/2012

2012



Ystävät/suhteet

1. Saitko uuden ystävän tänä vuonna?
Moniakin!

2. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
Olen.

3.Vuoden 2012 ihmiset?
Lista on suuri!

4. Rakastuitko vuonna 2012?
KYLLÄ.




5.Oletko seurustellut vuoden aikana?
Olen, ja seurustelen tällä hetkelläkin.

6. Synnnyttikö kukaan läheisistäsi?
Kyllä. (Pääsin tän ihanan tytön kummiksi!)

7.Kuoliko kukaan läheisistäsi?
Kyllä, mutta hän ei kuitenkaan ollut minulle niin läheinen kuin olisi voinut olla.

8. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Kaikki uudet olivat aivan parhaita!




Minä

1.Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Olen ja en. Tekisi mieli sanoa, että olen viisastunut, mutta jos todistusta kattoo niin en ehkä sanoisi niin. Taidan kuitenkin olla sisäisesti viisaampi esim. ihmissuhteiden kanssa.

2. Oletko lihonut tai laihtunut?
Nyt joulun aikaan voisin sanoa, että vähän lihonut, mutt olen tänä vuonna laihtunutkin.

3.Teitkö tänä vuonna jotain, mitä et ole tehnyt aikaisempina vuosina?
Taisinhan mie aika montakin asiaa. 



4. Oletko saanut porttikieltoa minnekään vuonna 2012?
En.

5. Oletko käynyt vuoden aikana yksin elokuvissa?
Olen.

6. Paras muistosi tältä vuodelta?
Ääh..nii tä on niin monia! Ehkä mieleen on jäänyt parhaiten kummitytön syntymä/kristiäiset, kesä, Rhodos, kavereitten kanssa hassuttelut, ripari,...




Turhanpäiväistä

1. Oletko kärsinyt kivuista/sairauksista vuonna 2012?
Olen, monta kertaakin.

2. Mihin maihin olet matkustanut kysyisen vuoden aikana?
Rhodos (Kreikka)




3.Mitä haluaisit tehdä 2013, mikä ei 2012 onnistunut?
Todella paha kysymys, nyt ei kyl tuu mitää mieleen.

4. Mikä päivä säilyy muistissasi vuodelta 2012?
Marraskuun 24 päivä (on niitä päivä muitakin kyllä)

5.Mikä oli paras asia, minkä ostit?
Jos oisin voinut olisin ostanut yhessä vaiheessani ystäväni!

6.Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Turhuuteen. Vaatteisiin ja syömiseen.




7. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Mä en kyllä muista viime vuotta tähän aikaan. Sanoisin kummiskin, että aika varmasti onnellisempi.

8. Rikkaampi vai köyhempi?
Rikkaampi.

9.Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Läheiset. Eniten varmaan kummini ja isoveljeni.



10. Miten aijot viettää uuden vuoden?
Poikaystävän, sukaisten ja ystävien kanssa. (Harmi, ettet gorilla taida tulla mukaan!)

11. Oletko ollut töissä kyseisen vuoden aikana?
Kyllä! Harjoittelussa Seppälässä, kesätöissä ja nykyisessäni työpaikassa Scandic Patriassa.

12. Uuden vuoden lupauksesi?
Se tulee olemaan vielä salaisuus!







3 kommenttia:

  1. sulla on niin ihanat hiukset ja ihania kuvia :) !

    VastaaPoista
  2. Täällä sun blogissa on ihania kuvia ja oot tosi nätti!(: Jään seurailemaan blogias, käy säkin ihmeessä katsomassa mun ja mun frendin blogi täällä: http://thedreamweareliving.blogspot.fi/ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Ja käyn mielelläni kurkkaamassa teidän bloginne :)

      Poista

Thank you for your comment!