12/26/2012

Christmas part 1 - Viimein se saapui

Joulu on nyt ohi ja mä sain viimein aikaseksi tehä mun joulu -postauksen. Mun joulu meni ihan perheen kanssa kotona olemalla. Niin kuin aikasemmassa postauksessa sanoin, tää oli mulle vähä uudenlainen joulu, koska meille ei tullut sukulaisia kylään. Se ehkä hieman lakastutti mun joulufiilistä. Me yritettiin kuitenkin mennä perinteiden mukaan eli aamulla riisipuuroa, vähän myöhemmin saunaan ja sitten syömään. Mä en ole kovin innokas näitten jouluruokien suhteen eli en oikein välitä yhtään kinkusta tai laatikoista. Iskä on onneksi niin mukava, että teki mulle jouluksi perunan kanssa semmosta lihakastiketta. Ja hyvää oli! En kyllä muuta ois osannu oottaakaa, ku tää mun iskä on tälläne kokki, joka on nykyään  ravintolapäälikkö.
Ruuan jälkeen, mun veljelle tulikin kiire laittaa joulupukin kamppeet niskaan ja lähteä viemään joulu lahjoja serkuille ja näyttelemään joulupukkia. Sillä aikaa me vietiin paketit kuusen alle odottamaan, että velikin palaisi ja pääsisi viimein lahjoja avaamaan. Alhaalla kuvia vähän meidän joulusta/jouluisesta talosta. :)Toivottavasti muillakin oli kiva joulu!

















14 kommenttia:

  1. Tosi raikas blogi sulla! Kuvia vois miettiä mitä laittaa, jotku on tosi pimeitä (=huono valo) Ja joskus on monta kuvaa samasta asiasta. Yks kuva riittää! :--) Mutta tosi kivan olonen blogi ja sulla on mahtavat hiukset♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo tiedän itsekkin, että osa kuvista on vähän tummia, en vain tykkää käyttää salamaa, varsinkaan joulukuvissa. (Osa kuuluu olla vähän tummenpiä luo minusta joulun tunnelmaa vähän tummemmat kuvat.)Mutta kiitos kommentista ja otan ensi kerralla huomioon nämä asia! :)

      Poista
  2. ihana banneri + kauniita kuvia!1 ♥ x

    jennasway.blogspot.com
    ↑ uusi postaus !
    → kommentti kommentista!

    VastaaPoista
  3. oot kaunis ja blogisi on hieno. näkee selvästi että oot käyttäny aikaa ja vaivaa blogin ulkoasun luomiseen ja näin (: kiva blogi kaikin puolin!

    <3: -firstoftheyear- gosusta

    ps. käythän lukemassa mun blogia?:
    http://elamaasuklaakuorrutteella.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. WAU TOI BANNERI ja oot kaunis. Ja blogin ulkoasu on kiva.

    VastaaPoista
  5. oletpa kaunis :-) ja sun hiukset, aivan ihanat!

    VastaaPoista
  6. Kivoja kuvia, ihana banneri ja oot ihan älyttömän nätti<3



    ♥ http://jenskun-maailma.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. ihana banneri ja hienoja kuvia! sulla on ihnat hiukset :3

    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja itekkii tykkään tällä hetkellä aika paljonkin hiuksistani c:

      Poista
  8. sulla on tosi kivan olonen blogi :)

    VastaaPoista

Thank you for your comment!