1/08/2013

Mä nään viimein silmin kirkkain, sun tähtitaivaas

Tälläne pikkuinen asupostaus nyt tällä kertaa teille. Mutta sitä ennen, vähän viime päivistäni. Ette voi kyllä uskoa, kuinka hankalaa on ollu päästä nää muutama viime päivää ylös sängystä töihin ja kouluun. Ihan kauheeta! Koulu ei oikee kiinnosta ja haluisi vaan aamusin takas kotiin nukkumaan. Nyt kyllä mun pitää ottaa niskasta kiinni ja ryhdistäytyy, jos mä haluun päästä toivomaani opiskelupaikkaan (eli sen todistuksen tulis olla hyvä). No, eiköhä tää koulun käynti ala ensviikol pikku hiljaa paremmin maistuu. (Tai sit ei :D) Kävin sunnuntai-iltana pitkästä aikaan vatsapakarassa ja kerrassaan ihanaa oli. Mulla siis alkaa nyt kesäkuntoon -tavoite! No hehhe, en mä nyt ehkä kummiskaan ala mitään tavoitteita laittaa, kunhan yritän nyt vain enemmän liikkua, että kunto pysyisi hyvänä ja mieli virkeenä. :) No, jos kummiskin nytten ne kuvat teille. (Olen pahoillanni kuvan laadusta: Joutui niin paljon valoistamaan.)

Leopardi paita: Ebay  6,48€ Tuubitoppi: Only 8,95 Housut: Veromoda 5€ Käsikoru: Ninja 9,95€


3 kommenttia:

Thank you for your comment!