1/05/2013

Löysin jotain tärkeetä. Nimittäin sut, joka mut henkiin herättää.



Päivä näköjään alkaakin olla mulla pulkassa eli nukkumaan pitäisi vissii tässä alkaa jo lähteä. Ei kyllä yhtään huvittaisi, mutta mitä sille voi, että oon lupautunu menee huomenna kello 8 töihin! Aikanen herätys siis tiedossa. 
   Mun tää päivä meni aamuvuorossa ja sen jälkeen pyydystin tolle rakkaalle, jotakin synttärilahjaksi. Tolle miehelle on vaan niin hankala ostaa mitään, ku ei minkäänlaista toivetta koskaan tule. Kuitenkin päädyin nytten tämmöseen vähä pienempään lahjaan, (koska vastahan se herra sai multa joululahjaks vaatteita). Ostin siis ihan tämmöstä miesten shampoota yms. :) Illemmalla sainkin tän lahjan kyseiselle herralle annattua ja iha hymysuin se mua ainakin kiitti. Toivottavasti tulee käyttöön! 

Nyt kuitenkin muutama ostokseni Helsingistä. Asukuvat siis!


Housut: Carlings 17,95€, Toppi: Cubus 9,95€, Pipo: Carlings 9,95€


4 kommenttia:

  1. Sul on kiva blogi! :) voisisitko käydä katsomassa mun blogia? :) http://annasansku.blogspot.fi/
    Jos tykkäät liity toki lukijaksi! :)

    VastaaPoista
  2. tosi kivoja kuvia ja muutekin tosi kiva blogi:) oot iha kauheen nätti!

    VastaaPoista

Thank you for your comment!