1/04/2013

Teet musta kokonaisen, oot mulle kaikkein tärkein!



Jotkut ovatkin varmaan huomanneet tämän muutoksen blogissani. Nimi ja banneri on siis muuttunut! :) Kiitos rakkaalleni, joka ehotti "My own mind" blogini uudeksi nimeksi. Tykkään siitä ehottomasti ja toivottavasti tekin!

Mun eilinen päivä meni aamulla ihanasti heräilemällä kullan vierestä. Lähdinkii sitten reippaana naisena vähän kaupungille kiertelemään ja ettimään tolle mun kullalle synttärilahjaa. No, eipä lahjaa ihan kokonaan tullu ostettua, mutta jospa huomenna töitten jälkeen kävisin ostamassa jotain vielä. Mutta siis kaupungin jälkeen vietin aikaa ystävieni kanssa pihalla ja sen jälkeen rentoa tyttöjen iltaa meillä Minnan kanssa. Ja kivaa taas kerran oli. Ei mulla tässä oikein muuta nyt. Tulin vaan lyhyesti postailemaan teille. :)

Harmillista, että tänään ei sää oikein halunnut suosia mulle hyviä kuvia. :( Joudutte siis tyytymään nytten muutamaan sisäkuvaan.



4 kommenttia:

  1. sul on tosi kvia blogi!
    ps. sua odottaa haaste mun blogissa (; !
    http://yesterdayis-history.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hirmu hyvälle näyttää blogin ulkoasu! Oh I like

    Kurkkaa:)
    http://trynalivemore.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Thank you for your comment!