2/23/2013

Oi, mihin oikein katosit? Hävisitkö sä jonnekin?

Heipähei! Toivottavasti, ette ole luullet, että olisin hylännyt teidät tai jotain. :s Täällähän minä vielä olen. Pahoittelen, etten ole ehtinyt postailemaan teille. Mulla on nyt ollu ihan kauhesti kiireitä koulun kanssa. Oon tässä muutaman viikon ajan pelkästään ainoastaan lukenut kokeisiin ja tehnyt muita koulu tehtäviä/projekteja. Nyt onneksi kokeet on saatu tehtyä ja melkein kaikki tehtävätkin, mitkä pöydälläni tällä hetkellä vielä on. Mikä parasta mulla alkoi eilen hiitoloma! Saan vihdoin nukkua pitkään :D No, koulu ei ihan kokonaan häviä mielestäni hiihtolomallakaan...pitää nimittäin muistaa lukea loman aikana yhteiskuntaopin kokeeseen, mikä siis on heti loman jälkeä. No, elämä on.
Mun hiihtoloma menee ihan kotona vaan. Olisin kyllä päässyt Rukaalle hiihtolomaksi perheeni ja isovanhempieni kanssa, mutta päätin tänä vuonna jättää väliin ja jäädä kotiin rakkaan isoveljeni kanssa. Eli pikkuveli, vanhempani ja isovanhempani lähtivät eilen Rukaalle päin ja itse jäin kotiin. Hiihtoloma suunnitelmia ei oikeastaan ole yhtään. Kavereita voisi nähdä ja käydä ehkä leffassa tai syömässä. No, ehkä se on myös pakko hiihtämässäkin käydä, kun nyt hiihtoloma on. 

Hyvää hiihtolomaa niille, kenellä se nyt onkaan ja muistakaa liikkua kaikki paljon ulkona ja tottakai hiihtää! :)



Ainiin, penkkarit oli 14.2. ja pakkohan mun oli saada kuva rakkaasta veljestäni.Hän siis pukeutui gorillaksi, joka mun mielest sopi sille just täydellisesti, onhan se sellane aivotongorilla muutenkin. ;)


2 kommenttia:

Thank you for your comment!