3/12/2013

All beauty destroyed..lalalalaalaalaa...



Moi? Hei? Mitä oikein sanoisin... Viikko ei oo alkanut kovin iloisesti tai on se toisaalta, mutta silti mieli on maassa. Aurinko paistaa aamuisin, mut se ei nyt auta. Koulussa ja ystävien kanssa menee mukavasti. Ja eilen kävin pitkästä aikaa salillakin treenaamassa, ja nyt joka paikkaan sattuu. (Venyttelyn puutetta?) 
   Asiasta toiseen, moni varmaan teistä tietääkin, että Weekend -festivaalien liput tulivat maanantaina (10.3.13) klo 9:00 myyntiin. Ite oon siis oottanu koko Weekendiä jo viime vuotisesta Weekendistä lähtien. Viime vuonna oli niin mahtavaa, vaikka sattuikin kaikenlaista ja tapahtuma ei ollut järjestetty ihan toivotulla tavalla, mutta silti mahtavaa oli! Nyt liput kuitenkin näyttävät menevän nopeaa tahtia, että näinköhän ehdin löytää ennen niiden loppumista jonkun/joitakin kavereita sinne. Toivotaan siis, että liput eivät ehdi loppua ennen sitä! Muita menossa Weekend -festareille tänä vuonna tai aikomusta mennä? :) 

Nyt sitten tv:een ääreen! ;)



Kuvat ala-arvoisia, mutta nyt en ole vähään aikaan ehtinyt kuvailla yhtään. :( Jospa ensi kerralla jotain parempaa. Ps. Postaus ideat mielessä !

4 kommenttia:

  1. mä oon ajatellu mennä, mut ongelmana on just porukan kasaan saaminen että kenellä on raha ja kenellä ei.. toivotaa että tästäkin weekendistä tulee ihan paras !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas hotellin sais kaheks yöks halvalla, mut juuri se, että kenen/keiden kanssa. :/ Mutta toivottavasti molemmat päässään! :)

      Poista
  2. mä oon menossa, tai lippua en oo vielä ostanu. pitää vissiin mennä nyt jo ostamaan ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. Nii, ne liput pitäis vissiin tässä lähiaikoina ostaa jos ois menossa:D:dd

      Poista

Thank you for your comment!