4/20/2013

I threw my hands in the air I said show me something



Ketä etsin, kenet löysin, en ketään minulle kuuluva. Kuulin sinun kuiskaavan: "Jos kaikki olisi toisin, olisit enkeli valkoisin. Mut sut joku suttasi surulta suojaamattomaksi. 
Olet aina taivaalla kirkkain, joka mut kotiin johdattaa.
Muistan vieläkin kun kerroit minulle, miten minusta välitit.
Nauroit ja hymyilit, kun sanoit: "Olen mitä olen"

Löysin ilon ja surun
Tähdet ja taivaan
Ja sinusta muistoja vainaan.

Viikko taas vierähtäny. Aika kulkee kuin silmän räpäys. Ite en oo mitään ihmeellistä oikeastaan tehny; koulua, salilla käyntiä. Tää ilta meni kotona löhöilyyn ja lauleskeluun. Ainiin, sain tällä viikolla kutsun Lappeenrannan sosiaali- terveysalan pääsykokeisiin!!!! Huh, 1.vaihe ohi ja pien hengähys. Seuraavaks ois sit ne haastattelut 2.5. Ootan innolla, mutta samalla pelottaa, et haastattelut menee iha överiksi. :d Toivottavasti ei nyt kummiskaan! 
Veljen Yo-juhlat lähestyy, sekä mun ysiltä pääseminen. Panikoin jo mekkon suhteen. Hyvin mulla menee! :D 
Nyt sänky kutsuu mua huimaa vauhtia syliinsä, niin taidan nyt sitten lähteä heihei & öitä! ♥




2 kommenttia:

Thank you for your comment!