5/05/2013

Who am i?

Otsikko kertoo jo vähän tästä postauksesta. Tiedän, että tämä jakaa paljon eri mieliä (jotkut pitävät ja jotkut eivät).

Kerron vähän teille nyt, kuvien avulla, millainen olen, mitä rakastan, mitä haluan yms.. Muistakaa se, että mitä tässä saatte tietää on vain pieni osa minun maailmastani.

RAKASTAN...


 Osa varmaa muistaakin minun joskus maininneen rakkauteni pitsiin!♥/ Voisin nukkua, vaikka koko päivän./ Jäätelöstä en voisi luopua, mistään hinnasta!/ Sali, juokseminen ja muutenkin urheilu, voiko mitään parempaa ollakaan? 



TÄLLÄINEN OLEN...



 Nauran melkein joka jutulle+sanalle, mitä kaverini sanovat./ Olen ihanan tytelin kummi!/ Kuva kertoo paljon./ Oon pienestä pitäen suuttunut tosi helposti, jos en oo saanu tahtooni läpi :D Tai minua on loukattu.


AJATUKSI & TEKEMISIÄ



 Olen hyvin positiivinen ja sinunkin kannattaisi yrittää olla./ Kuuntelen musiikkia, melkein aina, vain sängyssäni./ Jos ystäviä ei olisi, en tietäisi, mitä tekisin./ Älä koskaan luovuta! -perjaatteeni.


TAHDON... (miehet tarkkana)


Tahdon kirkkohäät!/ Haluan kunnon poikaystävän./ Tahdon ihmisen, joka välittää./ Tulevaisuudessa, 2 lasta olisi ihana saada. ♥


MUUTA



Rakastan kesää ja se on paras vuodenaika!/ Olen kova ääninen. Kuulette siis minut jo kaukaa./ Pidän siitä, kun miehet tuoksuvat hyvälle <3/ Olen lyhyt. (158 cm)

4 kommenttia:

Thank you for your comment!