11/23/2013

Julkaisemattomia kuvia part 579648886

Täst kuvasta on jo muistaakseni yli puoltoist kuukautta... :D Mut joo, olinpa kerran rakkaan ystäväni kanssa pitämässä hauskaa. / Onks teille käyny koskaa sellai, että meette kouluun tuntii tai kahta aikasemmin, kun se alkaisi? Oli niin ärsyttävää kuulla vasta koulussa, että me ei mennäkään kaheksaan. Onneksi en ollut ainoa, joka tuli vahingossa liian aikaisin. :)

Nyt en kyl muista tosta kuvasta tai siitä päivästä, ku se on otettu ni yhtää mitää ::D Veikkaisin, että mulla on ollu vaa tosi tylsää, ni oon päättäny ottaa kuvan. / Sisko ja sen ihana pikkuveli ♥

 Missä muuallakaan mä olisin sunnuntai aamuna klo 8, kun töissä. / Pitkinä ja väsyneinä koulupäivinä kemian tunnit on niin rasittavia.

Tylsyys! / Duunia duunia... 

Mulla oli  toi keskiviikko vapaata koulusta, ni päätin sitten sen takia tiistai-illaksi käydä lainaamassa makuunista muutaman leffan. / Kävin tällä viikolla kyselemässä vapaita-aikoja kampaajalleni, ja sattuipa kivasti, että sain ajan jo eiliseksi päiväksi (perjantaiksi). Vihdoin toi kärkyttävä juurikasvu on poissa! 

Päätin nyt pitkästä aikaa tehdä teille julkaisemattomista kuvista postauksen. Apua! Mun piti jotai sanoo viel, mut nyt kyl pää lyö iha tyhjää. :D No, ei kai tässä sit nyt mitää muuta, ku HYVÄÄ LAUANTAITA! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!