11/07/2013

Oon flunssan armoil. Siit voitte olla varmoi.












Heei! Olen teille tekemässä sitä reissupostausta viikonlopusta, mutta ensiksi nyt tähän väliin pieni "mitä minulle kuuluu"-postaus. Hengailen tällä hetkellä tässä kotona jumpsuit päällä, kun muut ystäväni ovat koulussa. Itsekin käväsin koulussa yhdellä matikan tunnilla, mutta eihän siellä olemisesta tullut yhtään mitään kuumeisena. Päätimpä sitten käydä terveydenhoitajan luona, joka kirjoitti minulle sairaslomaa täksi ja huomises päiväksi. Nyt olisi tarkoitus vain lepäillä ja juoda paljon lämmintä mehua. Eipä mulla tässä taida olla enään mitään muuta sanottavaa. :)

Ainiin, käväsin eilen H&M:ssä ja löysin muutaman kivan paidan (collagepaidan, punaisen villapaidan ja kauluspaidan).Toi BOYS-paita on yksi eilisistä löydöistäni, ja aivan ihana sellainen.

2 kommenttia:

  1. Oi ootpa kaunis, tosi kuvauksellinen :) ja ihana kollaripaitasysteemi(?) :)

    http://jeanettehansen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) itsekin tykkään, ton BOYS-collaripaidan löytää H&M:stä 17,95 € :)

      Kurkkasin blogisi ja se on aivan ihana, jäin seurailemaan! :3

      Poista

Thank you for your comment!