8/27/2012

I found you, stay with me at all times, keep me on the right path

Voi, että on tapahtunut taas paljon ! Oon täl hetkel nii onnelline, äiskän mielest en oo hymyilly näi paljo pitkää aikaa. Mistäkö nyt mulla tuulee? Jos nyt kertoisin muutamasta päivästäni lyhyesti. :)

Torstai: Olin iha normaalisti koulussa ja koulun jälkee, sit Atte tuli meille, mutta kauaa me ei ehitty olla kahestaa, ku Minna ja Elisa pyöräili meille kaato satees. Katottii sit neljästää Ystävänpäivä -leffaa. Tytsyt joutu sit lähtee vähä aikasemmi enne kuin se leffa loppu, no me jäätiin sit Aten kans kahestaa. Sain sit alotettuu keskustelun kesken leffan ja näin kaikki taas meni, et me kaks päädyttiin 2kk eron jälkeen (mein ero ei oikeastaan ollut mitäänkäänlaista syytä ja oli ihan kaikkien tiedossa jo melkein, et me tullaan palaa viel jossain vaihees yhteen) takaisin yhteen. ♥

Perjantai: Mulla meni ihan kokonaan Minnaa lepytellen, kun olin saanut neidin vähä vihastumaa mulle. No, aateltii pyytää Atte mein kanssa leipomaan ja tällee, mutta herra sanoi, ettei pääse. Leivottiin sit iha kahestaa mokkapaloi, joista tosi hyviä tulikin ! Mokkapalojen jälkee meille tuli iha Footloose -fiilis (eli päätettii käydä ostaa kyseinen leffa). Attekii sit pääskii paikalle kattoo meidän kanssa tätä kysyistä leffaa. :)

Lauantai: Vietin iha Marin, Minnan ja Elisan kanssa, hengailen ympäri Lappeenrantaa.

Sunnuntai: Vietin sitten iha koko päivän rakkaani kanssa... :>

Tänään: Oon täs ollu koko päivän kotona, ihan kivan päänsäryn takia. Nyt onneks kysyinen särky on loppunut. Loppu ilta menee varmaa iha ton tv:n ääres. :D



Te tarkat varmaan hokasittekin, miks oon hymyilly niin paljon nytte. :) No, tää kaikkihan johtuu Atesta. Oon vaa nii onnelline, ku ollaan taas yhessä. Onks teillä ollu nyt mitään romanttista tai tällästä? (:




Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!