8/29/2012

What i did or said?

Onks teil lukijat joskus ongelmii ymmärtää joitakin/jotakin kaverianne/ystävää? Mulla tänään ainakin. Päivä on siis menny koulussa opiskellen (siis tylsäää...). Koulun jälkee rentoilin jonkuu ainakaa kotona yksin, ennen kuin tytöt tuli meille (Elisa ja Minna). Päätettiin sit tehä popcornei ja kattoo L.A. Gigolo -leffa. Leffa ei ihan vastannu mein odotuksii, mut eipä se mitään. Mä sit siivoilin vähä ja sillä aikaa tytöt katto tv:tä. Sen jälkeen käynistin koneen ajatellen, että käyn nopeasti katsomassa sähköpostit ja facessa. Yhtäkkiä huomasinkin, että jäin kokonaan yksin. Tytöt vain lähtivät oikeastaan mitään sanomatta tai kyllä mä pienet hyvästit sain. Mutta siis ei ne oikeastaan sanonu mulle mitään syytä, miks lähtivät. Nyt mulla ois tehtävä selvittää, mitä tapahtu. Kertokaa tekin omii kokemuksii, milloin ette ole ymmärtäneet kamujanne. :)



Huomenna vois mennä johonkin jumppaan tai zumbaan, jos en sitten ole Aten kanssa. Nyt kuitenkin meen tekee itelleni, feta-tuorejuusto salaatin. :)




Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!