9/02/2012

New, nya, nuevo, nouveau, what år mi langue ?

Tuntuu, että tästä on taas tosi pitkä aika ku viimeeksi oon postausta tehny. :o No, tulin nyt vähä taas jotain tänne kirjottelee teille luettavaks. 
   Mun viime viikko on menny iha normaalisti koulussa ja sitten koulun jälkeen oon aika paljon ollut tyttöjen kanssa. Muutama päivä sitten Minnalla ja mulla tuli sit taas jotain "riitaa". Juteltiin sitten seuraavana päivänä koulussa kahestaan, et mikä mein välille on tullu ja näi, no asiaa ei koskaan kunnolla saatu selvitettyä loppuun, koska kaikki kääntyi taas hyvin, ku vietin mun torstai päivän (Aten kanssa) Minnan kans kahestaa. Oli siis alunperin suunnitellu viettäväni tän päivän Aten kanssa, mutta onneks Atte ymmärsi tilanteen ja hyväksyi, että selvittelin asioita Minnan kanssa. No, asiaa lähettiin sit ettimään mun huoneeseen uutta sängynpeittoa ja verhoja. Nää löydettiin ja vähän muutakin sattu sitten ostettuu. Myöhemmin sitten järjestettiin ja sisustettiin mun huone kokonaan uusiks. Päivästä ei kyllä naurua puuttunu ! Tuli niin paljon naurettuun eri jutuille, et vatsaan ja poskiin sattu. Taidettiin saaha ne kuuluisat vatsalihakset nauramalla ;D Uskokaa tai älkää, niin oon aika varma, että tekin oisitte voinu saaha ne jos oisitte nähneet, meidät tyttelit kassien kanssa ajamassa scootterilla :D

Mulla ei nyt ole mitään kuvi, kun muistikortti on viel Ellulla (tai oikeastaan tällä hetkellä heidän postilaatikossa:D). Mutta aatelin huomenna räpsästä teille kuvia varsinkin tästä mun uudesta huoneen sisustuksesta. Huomiseen siis. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!