9/25/2012

Babyy, I would do everything for you, that you are happy

Mun viikon loppu on menni aika vauhikaasti! Perjantai lähti käyntii sillä, et juhlittii Marin synttäreitä sen iskän kämpäl. Alku meni iha rauhallisest boolii siemailes, kakkuu maistelles ja kuvii otelles. Myöhemmi sit porukkaa tuli lisää (osa oli sellasii joita ei oltu pyydetty ees, mutta eipä se mitään). Musaa kuunneltiin ja kuvii oteltii lisää, juteltii ja juhlittii. Synttäri syntäri sankari meni loppu illast vähä huonoo kuntoo (mutta eipä se mitään rakas, kuuluu SWEET 16 -juhlii aina !) 












Kiitos Nikke! :)

SYNTTÄRISANKARI! ♥


Loppu iltaha päätty sit siihen, et melkeen kaikki vietiin poliisiautolla kotiin (ainoastaan, minä, minna, ellu, deniz, nikke (nikolai), klara selvittiin ja tietenkiin ne jotka oli sit lähteny paljo aikasemmi jonnekii muualle). Mä en voi yksin kertasest kiittää ketää muuta mun selviytemisest, ku Nikkee ja tietekii kohtaloo! Olin siis kyttien tullessa niihin juhliin, kerrosta alempana Niken jottekin ystävien luon. Huonompi homma oli sit, et itehä olin vaa mekko pääl, ilman mitään muita vaatteita, tai avaimaa, rahaa, kenkii ja yöpaikkakin meni ellul ja mul.. No, onneks kännykkä oli ja mulla on niin ihanii ystävii, ku ne suostu kantelee mua ja päästii sit onneks Nikelle yöks. Suuri kiitos siis hänelle! :) JA VAIKKA JUHLAT EI PÄÄTTYNY IHA SUUNNITELMIEN MUKAAN, KIITOS KUITENKIN MARI, OLI AIVAN HUIPPUU!

Mun lauantai ja tää sunnuntai menni aika normaalisti eli tiloil kävin, oltu kamujen kanssa, nähty kultaa♥, viettäny turvallisen tuntusen yön jarentoillu kotona. :)

2 kommenttia:

  1. Ihania bilekuvia, tulee kauhea bilefiilis näitä katsellessa :D Kivaa blogia kirjoittelet!

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista

Thank you for your comment!