9/20/2012

Syyssateet kun tulee, mä oon sun kokonaan

Syksy se vaan on tehnyt tulojaan ja sen mukana on nättänyt tulevan pieni syysmasennus monille. Myönnän mullekin.

Toi ilma saa vaan niin surkeen olon ja tekis vaa mieli käpertyy sänky ja kattoo hyvii leffoi ja sarjoi, sekä ahmii hyvää ruokaa ja herkkui. Mut enpä näin voi tehdä, koska koulua on tiedossa vielä. Tai vosinhan mä nyt harkita lauantain tekeväni näin. Oikeastaan vähän sen tyylinen päivä olis varmaan lauantain tulos. :)






Mun tää päivä on menny vaa koulussa kokeita tekiessä ja kotona oon vaan lukenu huomiseen englannin kokeeseen, joka varmasti tulee menemään ihan plorinäksi (huonosti). Tää englanti kun ei ole mun niitä suurimpii vahvuuksia. (Ainakaan kirjoittaessa, en siis osaa yhtään muodostaa englanninkielisi lauseita. Kuitenkin ymmärrän hyvin englanninkielisiä tekstejä ja muiden puhetta, kun joku puhuu englantia. Eikö kuulosta oudolta?)

Sain myös aikaseks mennä ulos pihalle räpsimään muutaman kuvan. :) Ja myöhemmin illalla kävin sitten pitkällä lenkillä ja nyt vaan ootan huomista, koska sitten alkaa viikonloppun ! Mut nyt jos menisin nukkuu ni ehkä kaikki menis taas vähä nopeemmi ja oltais jo huomis illassa.

2 kommenttia:

Thank you for your comment!