9/26/2012

Jospa sitten ottaisin tuon ja tuon ja tuon

Nonii taas on palattu takas viikonlopun vietost koulupenkille.. Eheei, koulua ei ole näkyvissäkään vähän alle 2 viikkoon vielä! Mulla alko siis tet -jakso maanantaina ja nyt ois viel tää viikko loppuun ja ens viikko olla mun tet -paikassa töissä. Oon siis tetissä Lappeenrannan Armadan Seppäläs. Jos muuten liikutte täälläpäin tulkaa ihmeessä moikkaamaan. :)

2 ekaa päivää tet -jaksost menny kokoajan töitä tehden. Moni varmaa osaa teist kuvitellakin, mitä oikein joudun tekemään eli on nyt joka aamu ollut ottamassa vastassa lähetyksiä (uusia vaatteita ja yms.), laittanut vaatteita henkareihin ja lätyttänyt, järjestelly paikkoja, siivonnu takahuonetta (huhhu, se oli kyl aika iso urakka) ja auttanu asikkaita yms. 

Oon nyt tykänny iha hirveest olla tuol tetis, ku kaikki työntekijät on nii mukavii ja niitten kans pystyy heittää aina välil pientä läppää. :D Oli myös mukavaa, että kerrottiin heti, kun tultiin selkeästi hommat, mitä tehdään aamuisin ja mitä voimme tehdä myöhemmin. On myös tosi mukavaa, että pystymme olemaan oma-alottaisia, jos vain haluamme, sekä saamme itsekin toteuttaa luovuuttamme. 

Nyt muutama kuva, kun kävimme joskus syyskuun alkupuolella Rax:ssa viettämässä Minnan synttäreitä:)






Huomenna ois taas töitä ja sit sen jälkeen oon sopinu meneväni veljelle kahville. :) Veli ei kyllä itse ole suostunut keittämään, mut keittäjäkin löytyi aika nopeasti, ihan hänen vierestään. Nyt kuitenkin meen nukkumaan. Se on siis öitä ja huomiseen♥!

2 kommenttia:

  1. Moi, blogis näyttää hirmuisen kivalta, joten sait uuden lukijan ! (:

    VastaaPoista

Thank you for your comment!