9/16/2012

Funny how the heart can be deceiving


Aloin pikku hiljaa tässä miettiä, onks mulla kaikki hyvin. Vaivaako mun mieltä joku ja oonko mä ilonen?

Oon nyt koko viikonlopun kuullu mun parhailta ystäviltä: "Mikä sul on? Sua vaivaa joku.". Vaivaako mua oikeesti sit joku? Omasta mielestäni mua ei oo vaivannu mikään. Mutta enkö ite vaan sit huomaa sitä, et mulla ei oo kaikki hyvi? Tai nyt kyl mulla painaa yks asia mieltä, mistä kyllä kaveritkin tietää ja sen kyllä ymmärtää, et mua ärsyttää ja inhottaa nyt. Mutta vaivasko mua perjantaina ja lauantainakin joku? Siinä vasta kysymys mullekin.

Mun viikonloppu on vietetty pääasias kokonaan Minnan kanssa tiloilla ja tänään kotona nukkuen. Atte oli koko viikonlopun isosleirillä, niin sitä en ollenkaan nähny koko viikonloppuna tai no tuli se äske 5 min yllätys vierailulle puhuu mun kanssa, ihan syystä.

Nyt kuitekin aattelin lähtee nukkumaan, öitä !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!