9/19/2012

So, call me maybe

Meikä se sit vaa näköjää jatkaa tätä putkee, et kerran viikos ollaa joku päivä koulust pois tai ei ainakaa tuu kauheest oltuu tunnelleilla.. :D Lintsaamisest ei siis oo kysymys missään nimessä ! Mulla on nyt vaan välillä särkeny päätä ja ollu kaikenlaisia menoja (hammaslääkäriä, sit tukari -juttuja yms. ,..).

Oon siis nytte eilekin lähteny koulusta kesken päivän, ja tänään oonkii sit viettäny päivän kotona lepäilen. Eilen olin suunnilleen vielä sänkypotilas, mutta nyt mulla on jo hyvä olo ja huomenna sitte ois suunnitelmis mennä takas kouluu. Ja jos sitä menis vaikka huomen käymäs salilla, ku tiistain en sitte päässykkää.

Mua oottais huomenna sitten koulussa kaksi koetta (yhteiskuntaopin ja fysiikan). Ja arvatkaa vaa kui toi fysiikka saa mut suuttumaan. Ei se koe saa mua pelkästään suutumaan ja melkein itkemään, vaan se, kun oon jo muutaman tunnin yrittäny tehä porfoliota, joka pitäis palauttaa huomenna sitä koetta mennessä tekemään. Mä en vaan yksinkertasesti osaa siinä olevaa yhtä tehtävää laskea. Mun on varmaan pakko vaan jättää se lasku pois siitä. :(


Kuva vanha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!