9/13/2012

It spins and spins and mixed with the head

Tuleeks teille joskus sellane tunne, ettette millää jaksais ja aikataului ei millää meinasi saaha järjestyksee? Mulla on ongelma. Kerroinhan, että aloitin sen tanssin (no en edelleenkään ole saanut vastausta, olenko vakituinen jäsen).. Pidän siitä kovasti ja haluaisin sinäänsä harrastaa sitä, mutta mulla ei meinaa millään riittää aikaa kaikken. Koko viikolta pitäis aina saaha koulun lisäks, aikaa läksyille, kamujen kans oleskeluu, aten näkemisee ja sit viel tanssii. (Sekä mulla olis aina välil arki-iltasin mahollisuus tehä töitä. Joka olis hyvä homma, ku saisin palkkaa ja kerättyy rahaa, mihin haluun.) Musta vaan ainakin tuntuu nyt ettenn millään jaksa kaikkee ja en saa kehitettyy aikaa enää kamujen ja aten kans oleskeluu.

Oon miettiny ratkasuja ja oon aatellu, et ehkä ois paras ratkasu lopettaa tanssi. Tiedän, sitä ei ole kun tiistai ja torstai iltaisin ja sitten lauantaisin, mutta sehän siinä sinäänsä on, mulla ois töitä iltasin ja raha on aina tarpeen ennemmin ja sitten sinne tanssii on vähän pakko mennä tai jää jälkeen, ja ei oikeen pääse sen takia koskaan tarpeeks aikasi nukkumaan.. Aattelin, et hankkisin tanssin sijasta kanta-asiakas kortin johoki liikuntakeskuksee, ni voisin mennä niin useest ja silloku sopii eri tunneille.




2 kommenttia:

Thank you for your comment!