9/09/2012

Lace cover the whole body, since it is part of me



Heyy! Pitkästä aikaa taas.. En oo päässy koneelle kirjottelee, ku iskä oli ottanut koneen Helsinkiin työmatkalle mukaan.

Mulla oli siis tiistaina se tanssi ekan kerra siin uudessa ryhmässä. Omasta mielestäni mulla meni ihan hyvin ja pysyin hyvin porukan mukana (vaikka aluks sen kyllä huomas, et olin vähän jäykkänä, mutta pian sitte kuitekii tääki muuttu). Ihan turhaa pelkäsin, et muut vaa arvostelis meitä uusii päästä varpaisiin, mutta näin onneks tää ei ollu. Meijät otettiin iloisin mielin vastaan ja se oli tosi mukavaa/helpottavnää aa.

   Oon nyt ollu jo kahes tanssiharjotuksissa, mutta en oikeen oo vieläkään varma, oonko päässy ryhmään lopulliseksi jäseneksi. Mutta jos oon, ni tää ryhmä lähtis enskuussa Poriin tanssikisoihin. Me uudet ei vielä päästäs tanssii, koska ei millään ehitä oppii tätä tanssii kisoihi mennessä, mutta kuitenkin me päästään, jos halutaan kannustamaan muita. Toivottavast saan nyt pian varmistuksen, et oonko ryhmässä vai en.



Mun eilinen kanasalaatti !



Oon tässä nää viime päivät vaa löhöilly ja ollu kavereitten kanssa. Aten kanssa en oo kahestaa oikee ehtiny olee, mutta jospa sitä, vaikka tänään näkis ja olis sen kans. 

Ainiin, kävinhä mä tässä pari päivää sitten kattomas mun ihanaa kummityttööni ja kummiini. Juteltiin sit kummin kans niitä näitä (miten mulla koulussa, weekend-festari, onks pojat kimpus, ollaa aten kans taas yhes,..) Ja tekihä tää mun rakas kummi mulle ihanan leivän. Päädyttiin sit jossain vaiheessa kattelee Nelly.com:n sivuille kattelee mekkoi. Ja se ei varmaan oo, mikään yllätys, et pitsimekkoiha me vaan kateltiin pääasiassa (kummi ja mie ollaa molemmat iha kauheen hulluina pitsivaatteisiin) !

   Olihan tää mun pikkunekin kasvanu iha älyttömästi. Kauhistuin jo, et millo mä tätä neitiikin on viimeksi nähny, ku se näin isoks on jo kasvanu ! Neiti sit katteli mua iha kiinostuneena päästä varpaisiin ja naureskeli vaa kaikelle. :)

Tietokone ei nyt taho millää ladata huonepostaukseen niitä kuvii, mut ehkäpä se tänään vähän myöhemmi sais ne ladattuu. Tai ainakiin toivotaan, että saa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!