9/04/2012

My last dance for you

Ihan pikasta päivittelyä tulin teille nyt tänne tekemään. Oon siis tänään menos tanssitreeneihin. En enne oo tanssinut tässä ryhmäs (tai oikeastaan nyt pyrin tähän ryhmään) ja sen takia minua vähän jännittää. Onneksi, en ole menossa ihan yksin tuntemattomien joukkoon, vaan ystäväni Mari hakee kanssani samaan tanssiryhmään. Toivottavasti kaikki menee meillä molemmilla hyvin, vaikka vähän jännitetäänkin. 

Jos nyt pääsen tähän ryhmään mulla tulis olee kolme kertaa viikossa treenejä. Tiistai ja torstai iltaisin ja lauantaisin päivällä. Kellonajat olis mulle just täydelliset ja päivätkin sattuis tosi hyvin.

Oon siis tanssinut ennenkin, mutta eri tanssikoulussa, mihin nyt haen. Aikaisempaa tanssi kokemusta on nyt 3-4 vuotta ja olen ennen tanssinut nykytanssia (eli balettia, showjazzia,.. yhdistettynä vähän kaikkia). Pidin aikaisemmastakin tanssiryhmästä, mutta nyt aattelin kokeilla, tätä toista tanssikoulua ja sen opetuksia. 

Mutta nyt minun pitää kiirehtiä varaamaan kamoja ja lähteä kohta Mari kanssa sovittuun tapaamispaikkaan ja sieltä ensimmäiselle tunnille. Nyt vain peukut pystyyn!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!