10/12/2012

Pimees kuka vaa voi olla näkymätön, mut entä valosalla?

Mun päivä..siis en kyl osaa ehkä paremmal sanal kuvata kuin kauhea. Eli joo, tänää oli siis back to school -päivä mulla. Kuten muistatte ni oon lusmuillu kipeenä maanantaista keskiviikkoo kotona. Ja arvatkaa, ootinko yhtää kouluu palaamista? En tosiaakaan! Jo se oli kauheeta, et piti herätä klo 6 suihkuu. Kouluskaa mua ei kauheen lämmin vastaanotto tullu. Monikaa ei aluks kauheest puhunu mulle (suurimmalla osalla se oli kyllä väsymyksen syytä), mua pyörrytti, päätä särki ja väsytti koko päivän. Kotii päästyäni, meninkin suoraan sänkyyn ja kävin päiväunille, jotka kyl vähä sit piristikin. Muute en oo oikee tehnykkää muuta tänää.



Eile veli päätti tulla piristää mua. Pelattii Wii:tä ja se pelleilemäl yritti saaha miut nauramaa. (Kiitos veli siitä, onnistuit kyllä(: ! ) Tein myös lasangea ensimmäsistä kertaa, ja vaikka olikin tekemis vaiheessa vähän ongelmia, niin hyvää kuitenkin tuli! (: 



Huomenna mua oottais huomenna matikan koe kuulemma. Ja illalla sitten se ois varmaa leffaa. Nyt kuitenkin heipähei ja hyvää yötä & puspus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!