12/24/2012

Pieni tyttö pikkuinen löysi viimen joulun sydämen

24.12! Hypin täällä ilosta ja hymy vaan pysyy suulla. Ei en mä sittenkään täällä taija hyppiä, hypin vaa mun ajatuksissa näköjään. :D Mutta kuitenkin nyt on joulu ja viimein mulle on heränny joulufiilis. Eilen ei vielä yhtää ollut joulumieltä, johtui varmaa siitä, että tää joulu vietetään vaan perheen kesken ja lahjatoiveitakaan, ei mulla ollut paljon, niin ei niitä lahjojakaan taida kauheasti tulla. Onneksi kuitenkin viimeistään nyt mulla heräsi joulumieli. Oon nyt ihan fiiliksissä täällä!

Mun viime päivät on menny iha rauhallisest koton viimesiä lahjoja paketoidessa, kummeja tapaillessa + kummityttöäni ja muuten vain oleillessa kavereiden ja poikaystävän kanssa. Hups, poikaystävästä tuli mieleenkiin, että sille pitäisi väsätä toi joulukortti loppuun! Tässä nyt muuten teille vähän kuvii, mitä en oo ehtiny postailla. :)














HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!