2/03/2013

Don't believe in fairy tales

Lauantai meni taas niin lörinäksi, et alkaa pikkuse jo turhauttaa. Mikään ei mee koskaan niin kuin toivoisi. Harmillista, mutta totta! No, lauantai meni mulla kotona syöden tortillaa ja kattomalla Step up Revolution-leffaa. Sen leffan jälkee tekee vaan mieli tanssia ja tanssia. Ja niinhän mä tein tanssin ja tanssin. :)

Sunnuntai on lähtenyt mulla ihan normaalisti taas kerran, mikä on toisaalta ihan hyväkin juttu. :) Mulla ei täksi päiväksi ole mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Ajattelin, jos saisin siivottua mun huoneen, luettua ruotsin kokeeseen (mikä tuskin tulee onnistumaan) ja jos sitä tänään näkisi sitä kultaakin. Ei mulla muuta. Tässä vielä muutama kuva kännykästäni.


Saatiin äitin kanssa vihdoin muutama päivä sitten laitettua tämä teksti seinälleni! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you for your comment!