3/07/2013

Sun is my energy drink

Tzau! Oon ollut nyt muutaman päivän tosi ilonen. Voin hyvin, läheisten kanssa menee mainiosti ja aurinkokin näyttää naamaansa melkein joka päivä. On pystynyt aamuisin laittamaan aurinkolasit silmille ja lähte käppäilemään kouluun päin ne päässä. Ihanaa! Oon kaivannut niin paljon aurinkoa ja nyt tuntuu, et se on herättänyt minut ja kaiken muunkin eloon.
Tää päivä ei menny ihan niin mukavasti, kun olin alunperin ajatellut. Nousin aamulla sängystä ja meninkin suoraan avaamaan ikkunaverhoja (ei niin hyvä idea kun luulin). Aurinko häikäisi suoraan silmiin ja laukausi migreenin. Toinen silmä sumeni, ja päätä särki ihan hirveästi, sekä migreeni aiheutti vielä todella huonon olonkin. :( Laitoin sitten viestiä luokanvalvojalle, että olen migreenissä ja sen jälkeen yritin sitten saada unta. Alkoihan olo sitten helpottaa, heti sen jälkeen kun kaikki sisälläni oleva oli tullut ulos...No, illalla sitten poikkesin tänään avatuissa BikBokissa ja Carlingissa. Molemmissa oli kaikki tuotteet 30% alennuksessa. BikBokista lähtikin sitten jotakin mukaan, ehkäpä lähtee vielä viikonloppunakin, jos äitin saisin raahattua sinne. ;)






Noihin housuihin rakastuin heti! Olin jo pitkään haaveillut kukka- ja niittihousuista, mutta en ollut löytänyt neutraalin värisiä kukkahousuja ennen tätä päivää, mutta vielä siihen sellaiset, missä on niititkin. Napakymppi!

2 kommenttia:

  1. Vautsi noi housut on makeet! Haaveilen itekkin samantapasista (-:

    http://believe-your-self.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, nämä housut löytyy ainakin BikBok -liikkeistä 29,90€ ((:

      Poista

Thank you for your comment!