12/17/2013

Jos sä oot vapaa niin sä näytät sen. Jos sul on elämä niin elämällä käytät sen.

Viikkolla opk sai ison lei-paketin postista, ja arvatkaa vaa tykättiikö me noista!


Mä niin vihaan sitä, kun väsyttää, mutta uni ei haluu tulla millään. Tää kuva on just otettu sellaselta illalta.
Kävin tässä vähän aikaa sitten kaupungilla ja löysin tosi kivan uuden pipon. 


Huhhu, tuntuu ihan siltä etten ois ehtiny tehä viime aikoina yhtään mitään muuta, kun koulutehtäviä. Onneks kuitenkin tosiasiassa, oon ehtinyt tehä vaikka mitä. :) 
Tänään mun päivä on menny pelkästään kemian parissa. (Ekana työselostetta tekemällä ja nyt illalla lukemalla huomiseen kokeeseen.) Tälläkin hetkellä mun pitäis olla lukemassa siihen kokeeseen, mutta nyt ei kyl millää kiinnosta enää ees kattoo tota kirjaa päin. Mulla varmaan räjähtää pää, jos vielä yhtäänkään luen jotai diffuusiosta ja triglyserideistä yms. Onneks huomisen jälkeen voin vaa ottaa iha rennosti ja siirtää mieleni jo lomaan! 

Ei tässä kai nyt mitään muuta ollu. Öitä! :)

2 kommenttia:

  1. Moi! Miten sun diabetes on pysynyt hallinnassa? Ja oot todella kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! No, kyllä sen kanssa on vähän ongelmia ollut, mutta eiköhän tästä parempaan suuntaan olla menossa. Kiitos paljon :)!

      Poista

Thank you for your comment!