1/27/2014

Pieni tauko

Heipä hei! Pitkästä aikaan täällä! Oon pitänyt tässä pientä taukoa bloggaamisesta, koska mua ei kyllä ole vähempääkään voinut kiinnostaa tulla tietokoneelle tekemään yhtään mitään. Koulukin on pitänyt miut aika kiireisenä nyt... (Nimittäin mun työssäoppimisjakso lähenee huimaa vautia ja sen takia kokeita yms. on riittänyt paljon.)

Mie oon tässä nyt miettiny paljon, onko miusta enää jatkamaan bloggaajana. Bloggaaminen kiinnostaa edelleen, mutta tuntuu etten saa aikaiseksi monestikaan tulla tänne kirjoittelemaan ja  kuvia laittamaan. En enää oikee osaa kantaa sitä kameraakaan jatkuvasti miun mukana... Kaikesta huolimatta oon kuitenkin päättänyt vielä yrittää tän bloggaamisen suhteen! :)










 Miun tää 2014-vuosi on itseasiassa lähteny iha mukavasti käyntii. Kaikki on ollu jotekii aika ilosta jollakii tapaa, vaikka pieniä kömmähdyksiäkin on ollut. Ja arvatkaa kui iloseks miut saa toi lumi tuol pihalla !!! Vaikka ootankii jo kesää, ni kyl miusta on kiva, et tuol ulkon on lunta, nyt pääsee luistelee ja rinteesee. (Okei, tähän mennessä oon vaa kerra käyny luistelee ja en kertaakaa rinteessä, mutta kyllä mä toivottavasti vielä tässä ehdin.) 

Näkyillään! :)

2 kommenttia:

  1. Jatka ihmeessä. Tosi mukava lukee siun juttuja. Siulta tulee aina kivoja kuvia, tekstejä ja aina alkaa hymyilyttää, kun lukee uuden jutun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos! Kyllä mie oon aatellukin jatkaa, kun intoa kuitenkin vielä löytyy :)

      Poista

Thank you for your comment!